دل تکونی از خونه تکونی واجب ترِ ....

בـפֿــــــــــــــــ♥ــــــــــــے چاـבرے •••

ℒℴνℯ ♥ ℒℴνℯ(..')/♥ ♥('..) ♥ ℒℴνℯ ♥ ℒℴνℯ

 


نظرات شما عزیزان:

HANIEH
ساعت14:53---10 شهريور 1394
عزیزم اون پست من قصد هیچ توهینی رو نداشت فقط داره ایران و ایرانی رو نشون میده .اگر احساس کردید توهینی درش بوده من ازتون عذر میخام امیدوارم این بنده حقیر رو بابت اون پست ببخشید
دوست خوبم خوشحال میشم منو همراهی کنی خانومی منم پست هاتو دنبال میکنم
ممنون از نظراتت
امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم

زندگیت ب شادی وزیبایی
پاسخ: ن عزیزم خودتو ناراحت نکن منم خوب میدونم منظوری نداشتی فقط دوس داشتم حرفمو بزنم چشم گلم حتما دنبالت میکنم منم خوشحال میشم از دوستی با خانومی مثل شما


HANIEH
ساعت14:17---10 شهريور 1394
خیلی زیبا
پاسخ:


رقیه
ساعت20:40---9 تير 1394
خاله حالت خوبه سلطان خیلی خوب بود آل یه
پاسخ:ههههههه افتاب از کدوم طرف در اومده خاله جون سلطان شدم امروز ههه


دختران طلایی
ساعت15:40---20 فروردين 1394
سلام
سال نو مبارک
قالب قبلیتو از کجا برداشته بودی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 29 / 12 / 1393برچسب:,ساعت17:2توسط كوثر ناصري | |